Dag 02 – Min första kärlek

Det måste ändå varit Daniel. Jag tror vi hade gått ifrån
fråga-chans-lappen med svarsalternativen ja, nej och kanske
till att skicka fram en kompis!


-Får Daniel chans på dig?
-Jaa..
-Då är ni ihop nu!


Innan dess hade jag och Alex någon sorts fling men kära var vi inte.
Vi tyckte bara det var skoj att hänga ihop.
Han pussade mig, bara för att. Men nej, det var inget vi spann vidare på.
Att demontera hans cykel var mer intressant :)


Min första kärlek, doch inte den första riktiga kärleken!

Varför gick man ifrån att fråga chans? Kan det bli lättare? :)




Kommentarer
Postat av: Linn

sv; ja verkligen! gud vilken söt bebis btw :)

2010-12-10 @ 12:39:41
URL: http://piinkorchid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback