Dan efter dan..

Idag har vi varit i Karlsborg och ätit kalkon. Bra gott efter all julmat.
Är det någon gång på året man faktiskt får frossa så är det ju på jul.
Passar på nu för efter nyår är det andra direktiv. Än är det inte försent att
komma i form till beach -11!
Att man varit gravid är ingen ursäkt.

Självaste julafton spenderades hos min pappa.
Att Robin kom hem var värt mest.
Känns konstigt att ha sitt syskon långt bort,
borde ha vant mig vid det här laget men det har jag inte.
Kommer nog aldrig att göra.

Julklappar fick vi i mängder!


Kläder är bra när man är liten och växer fort!



Pappa har 'klippt och klistrat' ihop alla filmer han filmat från -86 till -06.
Ridning, fotboll, student, födelsedagar, julaftnar, semestrar och massa annat!
Ska bli galet skoj att kolla på. Tack pappa! Skivorna i framkant!



Lilly och morbror Jonathan!



Jonathan i väntan på tomten!



Mina fina!



Jonathan och självaste tomten!



Mina fina bröder!


Nu ska hästarna få kvällsmat sedan får det bli en skinkmacka i soffan med min käraste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback