Back in business!

Välkommen tillbaka, bättre än någonsin ; pannkakslaggen!
Råkade använda nått medel i den som jag inte borde. Men efter lite umgänge med min vän google är numera laggen skött som den borde skötas. Firade med en laddning pannkakor!


Lillyhjärtat fyra månader, mycket har onekligen hänt! Bland annat;

-Har vi både uppnått och börjat arkivera strl 68 i spara-lådan!

-Är nog första tanden på gång! Mycket dreggel och allt ska hon stoppa i munnen. Helst pekboken, snutten, dockan och mammas hand. På samma gång!

-Vänder hon sig nästan från rygg till mage!

-Testar hon rösten och röstlägen. Djupa diskussioner förs med nallarna!

-Har hon blivit så stor att hon kan sitta i matstolen och titta på allt som händer runt i kring.

-Skrattar, pratar och ändrar hon ansiktsuttryck när man larvar sig med henne!

-Har hon skaffat sig favoritleksaker i form av babygym och dockan med långa flätor.

-Har hon fått in en dygnsrytm som sällan avviker. De stora blå och jordens leende möter mig vid åttatiden.
Ett längre sovpass på förmiddagen och några snabba powernaps på eftermiddagen. Det gäller att vara effektiv så man inte missar någonting! Vid åttatiden myser vi i soffan och äter kvällsmat, sedan somnar hon vid niotiden och sover hela natten med en eller kanske två matpass!

Vad klockan går snabbt på kvällskvisten!
Nu ska jag krypa ner hos mina älsklingar i en renbäddad säng!
Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback