Tänk vad man glömmer..

Blev påmid igår om hur det var sista timmarna innan man åkte in till förlossningen.
Mina vänner Lina och Micke hade allt framför sig igår kväll.
Letade fram värktimersajten och min historik var fortfarande kvar.
Kände en liten saknad av känslan innan man blev förälder.
Spänningen, nervositeten men kanske inte smärtan.
Jag vet och troligtvis alla andra också att när man är mitt uppe i en förlossning undrar man vad man gett sig in på och framförallt hur många tillochmed utsätter sig för det igen!

Men som sagt, man glömmer. Redan på en gång. Kanske inte alla. Men i allafall jag.
Det är en sjukt häftig upplevelser där alldeles otroligt mycket känslor finns på en och samma plats!



Grattis Lina och Micke till lilla Malva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback