What goes around comes around..

En hektiska dag avslutas med lite slösurf och en kaffe. Tillhör tydligen en av dem som kaffet inte har någon uppiggande effekt på!

Startade dagen men en liknande kopp tillsammans med min nygamla vän Sara och hennes goa dotter.
Grannar har vi bott i dryga året men inte sprungit på varandra. Nåväl, bor man på landet är man grannar även om det skiljer nån kilometer mellan tomtgränserna ;)

Sedan packade jag och lillan in oss i bilen och åkte fram på Tibro och hade mamma/bebisträff hos Frida. En riktigt härlig föräldragrupp har vi allt!

Strax därefter kom hantverkaren. Lite badrumsrenovering diskuterades och offert inväntas. Spännande!


Har tappat mitt flow. Mina promenader är en historia blott. Istiden har invaderat Sandvadet. Schöen, jag som var taggad. Nu hoppas vi att isen är borta till nästa vecka så vi kan hoppa på tåget igen. Än finns det hopp att slippa vassen! ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback