Det värkte i mammahjärtat..

.. när lillskruttan fick sitt tremånadersvaccin.
Men hon var duktig, jätteduktig!
Skrek till lite bägge gångerna men det verkade vara bortglömt så fort hon fick komma upp i famnen igen.

7140g och 62.7cm blev dagens siffror. Min stora tjej!

I morgon är det föräldragruppsträff för sista gången.
Innan dess ska vi nog pricka in en promenad, kanske kan få sällskap av mitt stora hjärta som faktiskt är ledig. Men jag ska nog inte hoppas på för mycket ;)

De sista graviditetskilona ska bort bort bort. Nu nu nu.
Annars får jag väl hitta någon att sällskapa med i vassen i år!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Du kan få göra mig sällskap i vassen. Som det känns nu är motivationen låg att göra något åt de där extra kilona. =/

2011-01-25 @ 20:49:19
URL: http://feefifofum.blogg.se/
Postat av: Linda Johansson

Det finns redan en som kommer att stå i vassen.. JAG!!! Har oxå några kilon kvar, men vi kan ju satsa på beach 2013!! Vi kan väl börja med lite träning ihop nu när vi flyttar närmare. Micke kan snart vara själv med Lilly lite längre stunder.

Kram!

2011-01-27 @ 10:21:51
Postat av: Katja

Goddagens..

Jobbigt om dom får ont efter vaccinationen juh :o/ Vad fint hon växer :o)

Lycka till med dom extrakilona (har dock inte märkt vad du menar ;o))



Kram!

2011-01-31 @ 12:23:09
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback