Ny vecka och irritation!

I morgon ska vi på babymassage. Hoppas att hon kommer gilla det!
På onsdag är det föräldragrupp igen. Sist var inte vi med för vi hade tvåmånaderskoll då så det ska bli spännande och se vad som hänt sen dess!

Har anmält mig till en fotokurs med kameran.
Hoppas vi kommer iväg. Vill väldigt gärna gå den!
Får väl proppa lillfröken med mat innan och hoppas att hon står sig!
Alternativt ta med en flaska, får väl kolla så det det funkar och ha det som en reservplan.

Kursen är bara 2.5 timme men blir en bebis hungrig är varje sekund väldigt dyrbar!
Annars är det inte värre än att man får säga tack och hej någon gång på mitten!


Jag brukar inte bry mig om vissa människors i mina ögon värdsliga problem men ibland ledsnar även jag.
Varför kan man inte bara vara glad och tacksam för det man har?
Är du medveten om att någon skulle göra i princip vad som helst för att ha det just du har?
Alla dessa facebookuppdateringar, gnäll gnäll och lite mera gnäll om det nu var möjligt.

Nä, nu ska jag återgå till att läsa meningslösa uppdateringar och foruminlägg ;)





Kommentarer
Postat av: Amanda

haha gnälliga statusuppdateringar och blogginlägg kan gå mig på nerverna också. Har speciellt en som periodvis kräker ur sig hur negativt allt är... skittrist!

2011-01-10 @ 11:58:05
URL: http://feefifofum.blogg.se/
Postat av: Katja

Hoppas du kmr iväg på fotokursen :o)

Jag är medveten om att jag kan vara en av dina gnälliga facebook-vänner :o) Men så är det..

2011-01-13 @ 12:01:36
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Jonna

Katja! Självklart var det inte riktat mot dig!

2011-01-13 @ 20:31:05
URL: http://myhumblepointofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback