Tordagsdravel!

Haft pappa, Christina och Jonathan på besök i eftermiddag. Fika hade de med sig också.
Måste ta reda på vad det var för fika.
Hm, nöt/mandelmassebotten? Som en biskvibotten ungefär. Två sådana med grädde och lite sylt emellan.

Annars har kvällen bestått av Halv åtta hos mig, handboll varvat med takmålning och det allra bästa- bebismys!

Tv'n står allt som oftast på här hemma även om man inte tittar på den jämt.
Sjunde himlen, Sjukhuset och DH-repriserna kan jag erkänna att jag lätt fastnar framför när lillfröken ändå vill äta ;)

Byter dock kanal när sjuhundrafemtonde avsnittet av Hem till gården visas, den serien är precis värdelös.
Comviqreklamen om de som suttit i taxikön ett år får mig att spy. Samma med den där dubbade skitreklamen för nått 'skicka-in-ditt-guld'företag.

Garvar fortfarande åt Judit&Juditreklamen! Vem är han då och vad är det för jäkla skitregel? Haha, humor.

Kommentarer
Postat av: Mita

Håller med dig ang reklamen, jag spyr också åt taxiköreklamen!! O Judit är ju såå bra, tröttnar aldrig på den! Haha... Ha det gott!

2011-01-14 @ 08:59:45
Postat av: Amanda

nu ska du inte dissa hem till gården! lol det är höjdpunkten på mina förmiddagar ;)



Men ja, comviq-reklamen är bara ungefär toksämst, sen är det väl "postalgold.se" som är dubbad va?

2011-01-14 @ 14:17:54
URL: http://feefifofum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback