Nu tror jag allt att jag har bestämt mig..

Vi ger Babyproffsen en chans till med vagnen. De ringde trots allt i morses och sa att alla delar fanns hemma.

Jag saknar mina nära och kära som befinner sig på andra sidan jordklotet.
Hur värda de än är semester så är det tomt utan dem! Vi får sikta på att följa med om två år istället. Långt dit men tiden går oroväckande fort till allt annat så det lär den göra även dit!

Hade hoppats på att få resultatet från provet i idag men det dröjer säkert. Hoppas och håller tummarna för att det har gått vägen. Det är nästan lika bra att ställa in sig på det värsta, så blir man (förhoppningsvis) positivt överraskad!

Veckan som kommer innehåller jobb, plugg, babysim och kanske lite shopping.
Vi beslutade oss för att ge oss själva en ny möbel i födelsedagspresenter/julklapp.
Ska spana vidare i veckan, tror att det kommer bli toppen i lilla lyan!


Veckans bra-att-göra: hålla rent sina sminkborstar. Min kabukiborste fick sig en omgång precis. (En gång i veckan är inte riktigt vad jag följer...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback