Hey sunshine!

Man skulle kunna ställa klockan efter Lilly. 04.35 vaknade hon i morse. 04.25 igår morse och 04.30 morgonen innan det. Tur att man har en liten sjusovare som somnar om efter lite mat.

Måndag igen och stora hjärtat på jobbet.

Denna veckan bjuder på tapetfix, mamma/bebisfika och förhoppningsvis några vändor till Skövde.

Ääänyway, alla hjärtans dag idag. Även om jag tycker det är ett kommersiellt jippo kan jag inte annat än att hålla med om att det kan vara lite mysigt. I lagom mängd.

Nä, nu ska jag och skruttis gosa ner oss i soffan med en kopp thé innan vi ger oss ut på en förmiddagspromenad!

Trevlig Alla Hjärtans Dag på er!



Kommentarer
Postat av: Katja

Tkr lite som du där, men ändå vill jag iaf fixa en god middag o något gott efter, så soffmys :o)

Ha en fin alla ♥ dag!!

2011-02-14 @ 12:00:38
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback