Jag lever i allra högsta grad, bloggen är det värre med.

Allt går i trehundra kilometer nu.
Badrummet är i fullgång och det är inte så bara.
Alla små detaljer, mått, storlekar, färger. You name it.
Det kommer att bli bra, när det är klart.
Men det är ljusår bort (känns det som).

Vi har vant oss att vara utan dusch, turen att ha bra grannar har däremot infunnit sig.
Dusch/bastu i en liten stuga på tomten passar oss perfekt!
I morgon försvinner dock varmvattnet här, det ser jag inte fram emot.

Vi har fått tillökning i stallet, en fröken vid namn Ella har flyttat in över sommaren.
Ståtligt halvblod med urgullig ägare! Toppensällskap till mig och Lilly på dagarna!


Klockan har än en gång blivit på tok för mycket.
Ska ta med mig lillskrutt och åka iväg i morgon så vi slipper vara mitt uppe i kaoset.
Vägning, mätning och allmän check på BVC i morgon (-inte glömma!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback