Bvcbesök och annat besök!

Promenerade in till Tibro tidigare idag.
Bvcbesök och lite annat fick vi uträttat innan vi promenerade hem igen.

Dagens längd: 67.9 cm
Dagens vikt: 8540 gram.

Ingen liten tjej längre. 5mån.vaccinationen gick jättebra.
Nu hoppas vi att hon klarar sig ifrån feber och div. andra biverkningar.

Nu i kväll vart det fullt hus här. Pappa och Jonathan kom först.
Sedan Cilla med familj och strax därefter Lillys farbror med familj.
Tjohej, Lilly slocknade nästan direkt efter att vi blev ensamma igen!

Nu ska jag få gjort mina sista övningar så inte Amanda tvingar mig senare!
Nåväl, promenader klarade vi med råge idag.

En macka med keso och skivad avokado får bli kvällsmat idag!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Damn, kom på att jag hade en sak kvar! Nu är två tredjedelar av dem avklarade iaf =P



pust Fan vad duktiga vi är! :D

2011-03-31 @ 22:04:28
URL: http://feefifofum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback