Frågor!

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
(Boken har inte 18 sidor så jag väljer sida 8 istället).

"I morgon ska de leka hela långa dagen" ur Lillys bok Bondgården.


2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Lillys bitring.

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Nyhetsmorgon.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
10.30 (10.25 var den).

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Lillys köra-bil-ljud.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
För en och en halv timme sedan var vi ute i stallet. Fodrade och släppte ut hästar.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Amandas blogg!

8. Vad har du på dig?
Mysbyxor, linne och tjocktröja. Strumpor och underkläder också.

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Ja, att M målade om volvon med blå målarfärg :)

10. När skrattade du senast?

Nyss, åt något av Lillys alla ljud.


11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
En tavla, två vitrinskåp.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Nja, inte vad jag märkt.

13. Vad tycker du om den här utmaningen?

Lite halvjobbig med ätandes bebis ;p


14. Vilken var den senaste film du såg?
Bröllopsfotografen kanske?

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Oj. Massor. En ny bil till iaf. Hade sparat/skänkt en del!

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

Pass på den. Inte för att något är hemligt utan för att jag inte kan komma på vad det skulle vara ;)


17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Utrota svälten.

18. Tycker du om att dansa?
Vem gör inte det?

19. George Bush?
Jaha? Var det en fråga eller?

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Lilly har vi ju. En Hugo kanske om man skulle få en pojke.

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Nja, jag är för hemmakär! Men en långsemester kan jag tänka mig!

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Jag har lite svårt att tänka mig den situationen!

24. Vilka tre personer vill du ska svara på de här frågorna?
Katja

Katarina

Johanna


(ändrade antalet från fem till tre) ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback