Inte riktigt vad jag hade väntat mig!

Såg fram emot en lugn kväll efter en lång dag i stan.
Kom hem, tänder lampan i hallen. Inget händer.
Tänder i köket. Inget händer. Tänder i tvrummet. Inget händer.

Fram med pannlampa, kollar proppskåpet och ringer pappa.
Inga proppar hemma och en trött, hungrig bebis är ingen bra kombo.

Men världens bästa pappa kom hit med proppar och lokaliserade den som var trasig.
Så, nu ser man handen framför sig!

Lång dag i stan som sagt.
Lilly har fått badbyxor, två par byxor, fyra bodys och fyra par strumpor.
Storlek 68 här hemma är i minsta laget. Så nu har vi shoppat 74 och 80.
Galet säger jag, men det är bara att inse att fröken växer!


Nu ska jag blanda ihop en fruktsallad och kolla igenom tv-tablån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback