Det har inte blivit så många rader..

.. här det sista.
Lilla skrutt har varit väldigt mammig och pappig när tänderna börjat komma.
Bloggen och datorn över lag har inte fått så mycket uppmärksamhet!

What else?
Kunde inte sova igår kväll, roade mig med att leta efter nån rolig/bra app att använda under våra promenader. Hittade ett par stycken som ska få bekänna färg under dagen!

Idag är det kalas både här och där. Lillys kusin Holger fyller 1 år och i familjen Wahlberg firas 3 av 4 medlemmar idag!

Kaffet är i koppen och solen skiner, det gör faktiskt inte så mycket att det blev tidig morgon här!
På tal om ingenting börjar jag fundera över hur jag lyckats hålla liv i Lillys blomma. Har överlevt i två och en halv månad. Rekord? Jag tror det!




Kommentarer
Postat av: Katja

Godmorgon :O) Tjusigt du hållt efter blommorna..

Ha en toppenmysig helg <3

Kram!

2011-05-07 @ 11:07:04
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback