Earthquake?

Jordens undergång, ja visst. Någongång. Men att det är just i morgon vettitusan.
Men bibeln säger så gott folk så det är väl bara att börja avveckla ;)
Jag måste bara se uppföljningsintervjun: "Nähädu, jorden är visst kvar,
kan det vara så att bibeln inte riktigt är tillförlitlig?"

Startar morgonen med en sjövild bebis, en kopp kaffe och Vakna med the voice.
Beyonce's nya dänga i bakgrunden. Lite army-march-pop.
Halva låten låter dock som att den är på repeat. Run the world (girls)!

Ska ringa min chef och lämna besked om jag tänker vara med på lite galej nästa helg.
Gocart och mat! Vore trevligt att träffa de få gamla som är kvar och alla nya.
Men, vi får se. Med amningar och sådant får man planera lite extra.

På tal om jobbet, det var ett tag sen det var vardag.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Klart jorden går under imorgon!



Fast den ska ju gå under nästa år också så jag vet inte hur de ska lyckas med det?

2011-05-20 @ 12:34:42
URL: http://feefifofum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback