Idag är inte en sådan dag!

Ibland sitter man här, knepar och knåpar.
Skriver, raderar och stänger ned.
Ibland finns det bara ingenting att skriva om.
Jag bloggar för min egen skull, svårt att tro att min vardag intresserar någon annan!
Men, det är jätteroligt när statistiken ökar!

Gårdagen spenderade vi i Ullared och i Jönköping tillsammans med Jerry och Johanna.
Lite spontant för våran del eftersom vi egentligen bara tänkte åka till IKEA.
Väldigt skönt att strosa runt där och spontanshoppa,
lite ditten, lite datten och lite sommarkläder till skruttfia.
Älskar de prickiga Alfonsklänningarna!


Idag har vi haft mamma-bebisträff på Minizoo.
Tyvärr hade vi inte vädret med oss men ett litet lusthus kom väl till användning!
Roligt med en föräldragrupp där man faktiskt fortsätter ses!

Killingarna är helt bedårande! Man ville bara plocka med sig en hem!

Well, jag måste göra en intventering i kylen och frysen och slänga ihop någonting ätbart.
Maten blir lätt lidande de dagarna Micke inte är hemma. Skärpning på mig.

















Kommentarer
Postat av: Katja

Mysigt :O) Hoppas du hinner med IKEA snart? Eller om några veckor iaf hihi..

Jag har brännskadat läpparna o hittar på alla kurer som finns för det ska bli bra till helgen. Då det är bröllop!!

Kram!!

2011-05-24 @ 21:04:54
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback