Men, äh.

Bloggtorkan har slagit till även här.
Livet har sin stilla gång.
Lilly däremot är inte särskilt stilla. Hon förflyttar sig på olika sätt.
Rulla i sidled är poppis, det resulterar i att man kan hamna lite varstans.

Har suttit i telefonkö till Transportstyrelsen då giltighetstiden på mitt förarkort gått ut.
Nu jobbar jag ju inte och sitter inte direkt i sjön utan det heller.
Men, när jag betalade in för en månad sen och ingenting har hänt ringde jag.
Tydligen skulle det varit en blankett med fakturan. Miss från deras sida.
Snabba med att påpeka att jag inte får köra utan det var de iaf.

Hade varit värre om det hade varit körkortet det gällde!

Pappa och lillebror kommer strax. Annons på pappas båt ska göras!
Kom och köööp!
















Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

Hej! Jag har nu en tävling på bloggen där du kan vinna ett snyggt Schockemöhle-schabrak i valfri färg och modell! Det enda du behöver göra är att kommentera inlägget genom att svara på frågan så är du med i lottningen!



Klicka här för att komma direkt till tävlingsinlägget:

http://stockholmsjenna.blogg.se/2011/may/vinn-ett-schockemohle-schabrak.html

2011-05-17 @ 20:54:00
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback