Dag 06 – Min dag

Min dag har egentligen inte börjat för den slutade typ aldrig igår.
Donade med julgodiset halva natten, skönt att fått lite gjort även
fast man kanske borde prioritera sömnen.

Slocknade på soffan bredvid lilla hjärtat och vaknade när
Micke kom hem vid halv sextiden.
Förflyttade oss upp till det rummet där vi egentligen borde varit,
även kallat sovrummet.

Lillfröken verkar ha fått in lite rutiner.
Sover nästan alltid mellan 01-08 numera. Skönt!

Efter morgonmys, lunch och lite soffhäng styrde vi
kosan mot Jönköping och IKEA.
Var i lite akut behov av några prylar, fick tag i dessa
och även lite annat bröte, som alltid :)

Lillfröken var jätteduktig, konverserade med
fåren i vagnen mest hela tiden sånär som på lite
paus för mat och sömn.

Väl hemma fortsatte jag med julgodisbaket,
två sorter till finns nu i kylen. Axelklapp på den!

Men självklart kan inte dagen bli helt topp,
väntat ett tag på en pryl jag beställt som ska ges bort i julklapp.
Idag kom den med posten i en trasig kartong med texen:
Vi beklagar att Er brevförsändelse har skadats bla bla bla..

Vad fan hjälper det mig att de beklagar sig?
Nä, reklamation är gjord och jag hoppas de tar sitt ansvar
och löser problemet innan julafton.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback