Dag 07 – Min bästa vän

För ordningens skull är det dax att hoppa tillbaka till 30dagars!
Det är en svår rubrik. Hur ska man med ord beskriva sin bästa vän?

Först och främst, hur ska man tolka det? Sin bästa vän?
Sarah är min bästa vän. Även om Micke och min familj också hör till den kategorin.

Jag och Sarah lärde känna varann när vi började sjuan tillsammans,
det borde ha varit hösten -97. 13 år sedan. Herre min ge vart tog tiden vägen?
Känns som att det var igår vi hängde på Mode eller var på någon urspårad hemmafest!

Det finns så sjukt mycket minnen.

Hon känner mig och jag känner henne, ända ut i fingerspetsarna.
Man behöver inte förklara, hon förstår ändå.
Hon kan avsluta mina meningar och jag hennes. Det är vänskap.

Jag älskar dig Sarah Maria Wahlberg!








Bjuder på en bonusbild! Haha!



Kommentarer
Postat av: Katja

Fint skrivet verkligen!

2010-12-27 @ 12:22:56
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback