Igår blev det stan för hela slanten!

Handlade mat, uppskattningsvis tillsammans med halva Skövde.
Rean känns aningens överskattad. Hittar sällan någonting.
Just i år kan det kanske bero på att jag längtar efter att trycka ner min
kropp i mina vanliga kläder! I min vanliga storlek.
Vissa kläder passar redan medan vissa sitter som ett korvskinn ;)

Nä, på Söndag börjar det. Då är det raka spåret viktminskning som gäller.
En söndag är bra att börja har jag hört. Inte måndagar.
I ärlighetens namn har jag faktiskt varit skötsam hela denna veckan så det är
bara att fortsätta kanske. Inte så bara kanske ;)

Igår kväll blev det Mongolisk buffé med Jerry & Johanna på ThaiHouse,
det var gott! Och nyttigt.

Nä, på med promenadskorna som denna årstiden består av varma stövlar och ge sig ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback