Fuck!

Ååh, jag blir tokig!
Hade gjort en riktigt bra 3dritning på badrummet. Vad händer som vanligt innan man tänker på att spara den? Givet, någonting buggar.
Bara att börja om på nytt.

Igår var vi till Jönköping. Jag var på Nikon's fotoskola och Micke, Lilly, pappa och Christina var på IKEA.
Jag hade hemskt gärna hakat på dit men tiden räckte tyvärr inte till. En antilopstol har LillyBilly fått och provsutten är den också! Topp!

Hon är duktig min lilla sessa. Här har jag funderat länge över hur det ska gå att inte ha henne på tre timmar. Övar på att äta ur flaska och laddar upp med en flaska, flaskvärmare och hela baletten.
Men nädå, hon skulle inte ha nån mat. Att det går drygt sex timmar mellan måltiderna på dagtid har typ, aldrig hänt!
Ha, där fick man för att man är planeringfreak.




Kommentarer
Postat av: Katja

Gick kursen bra? :O)

KRAM!

2011-02-21 @ 18:49:12
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback