I morgon är en annan dag..

I morgon måste jag åka till stan igen. För sista gången denna veckan. Hoppas jag.
Helt sjukt vad mycket det ska vara att fixa. Typiskt att Micke jobbar hela dagarna.
Men jag är inte ledsen, jag har ju fått hjälp av världens bästa Christina idag.
Hade inte hon varit med hade inte ens hälften hunnits med.
Dock har jag lite dåligt samvete. Känner mig som en tyrann.
Vad tycker du? Håll här. Lägg den där. Kan du ta upp Lilly? Kan du klä på henne? Fan, parkeringstiden. Har du växel? Vänta här. Kommer snart! Köpa denna? Byta denna? Bestäm åt mig. Håll emot här. And so on...

Nåväl, mycket föll på plats idag. Skön känsla.

Har jag berättat att jag är ett list-freak? Skriver listor på allt!
Städalista, handlalista, att göralista. Listan kan göras lång. Haha.

Så, nu ska jag göra min torsdagslista!
God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback