Ung och dum..

30dagars är skittråkigt. Punkt.

Blev en vänta till stan igår med Sarah och Agnes.
Den ungen är helt underbar! Hoppas Lilly får lika roligt ordförråd!

Jag fick fylla på min garderob lite!

Vi kom in på ett litet sidospår igår.
När jag var ung och dum - avslutar man ju meningar med ibland.
Hur dumma var inte vi egentligen?

Första platsen innefattar troligtvis den gången vi åkte på flaket, på en pickup, mitt i natten, i säkert 150 kmh en sisådär fyra mil.
Helt sinnes.

Förlåt Pappa! Men vi överlevde..

Vore bra om man lagligt kunde låsa in sina barn till de är uppskattningsvis, 25?




Kommentarer
Postat av: Amanda

Fast om man låser in dem till de är 25 så måste de ju börja senare med att göra dumheter bara. =/

2011-01-08 @ 10:38:53
URL: http://feefifofum.blogg.se/
Postat av: Sarah

De va gamla goa tider de =) haha

2011-01-08 @ 12:30:43
Postat av: Katja

Hihi tokiga ni.. TUR att det gick bra!



Håller med ovanstående - Amanda :o)

2011-01-08 @ 15:14:05
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback