Babyboomen fortsätter!

Var och varannan ska ha bebis i år vad det verkar!
Eftersom jag har alldeles för mycket fritid (läs: är för seg för att göra nån nytta just nu) tänkte jag göra mig på några gissningar.

Johanna: Pojke
Stina: Pojke
Karolina: Pojke
Katarina: Flicka
Veronica: Pojke
Carro: Flicka
Linda och kusin Jonas: Pojke

Sedan väntar jag ju givetvis på Katja's UL så jag vet om jag ska gissa en eller två.
Men jag tror att det är en pojk i allafall. Men det är ingen säker gissning.
Kanske är en av varje!


Kommentarer
Postat av: Becky - Mamma till Cassandra

Skulle bara kika in och säga att vinnaren av tävlingen är utsedd :)



Ha det bra, kram!

2011-03-23 @ 20:57:13
URL: http://smuk.blogg.se/
Postat av: Katarina

Får vi se om du har rätt ;)

2011-03-30 @ 23:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback