Babysim och slapparkväll!

Idag har vi babysimmat för första gången.
Lilly trivdes som fisken i vattnet. Skrattade, svalde vatten och pruttade med munnen!
Men oj vad trött man blev, både hon och jag! Nu laddar vi om till nästa vecka.

Medan lillfröken varvade ner nu i kväll slängde jag ihop en Silviakaka, ett recept från Jennie som tävlar i Sveriges Mästerkock.
Tänkte även bakat thékakor. Dock får det bli ett projekt inför morgondagen eftersom jästen hade blivit luden.
Varför den gjort det är bf-datumet inte var passerat vet jag inte.
Iriiterande var det i vilket fall som helst.

Men, jag fick en kväll i soffan framför mästerkockarna och Grey's.
Idag lutar det åt att BB får vara osett från min sida.


Nä. Off i go.
Tröttare än tröttast idag.

Kommentarer
Postat av: Lina

Kul med baby sim, vi ska börja med Malva på söndag:)

Ses imorgon!!

2011-03-23 @ 22:13:10
Postat av: Katja

Myyyysigt med babysim :O) Hur gör man om man har tvillingar? Maken måste väl ta ledigt då, ler...

2011-03-23 @ 22:29:26
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Amanda

haha BB blev osett här också, men det går nu istället. ;)

2011-03-24 @ 07:09:14
URL: http://feefifofum.blogg.se/
Postat av: Jonna

Missade jag något Amanda? :)



Ja du Katja, som du säger. Maken får ta ledigt! Annars ställer jag upp som frivillig bebishållare!



Lina, jätteskoj var det! Jepp, vi ses om en stund! :)

2011-03-24 @ 08:39:18
URL: http://myhumblepointofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback